Register
A password will be e-mailed to you.

Købt Remington 700 30-06

Fora Jagtudstyr & Jagtvåben Købt Remington 700 30-06
Fora Jagtudstyr & Jagtvåben Købt Remington 700 30-06
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    jens.c.husted
    2 Indlæg

Hej

Jeg har netop købt en Remington 700 30-06 og går nu og venter på min våbentilladelse.

Ved ikke hvad model det er udover det er en 700, med træskæfte og fast magasin.

Nu har jeg ikke særlig meget forstand på våben, så jeg havde en kollega med ude og kigge efter våben, da jeg skulle købe den.

Da vi skulle afmontere bundstykket, skulle man fører en lille umbracconøgle ned langs siden af bundstykket, for at trykke en pal ned som holde bundstykket på plads. Dette fik vi at vide at dette var meget normalt på en remington 700.

Da jeg så kommer hjem og våbnet er betalt, fortæller en kammerat mig at han også har haft sådan en model 700, men denne var en knap man skulle trykke på for at afmontere bundstykket . Han mente at hvis den ikke var der på min, var våbnet nok i stykker og jeg burde klage.

Mit spørgsmål er så.

Er der 2 forskellige modeller, eller har jeg købt en som rent faktisk er i stykker, men blev solgt som om det var normalt man skal bruge værktøj for at afmontere bundstykket.

Med venlig hilsen

Jens Christian Husted

jakob henriksen
    9 Indlæg

Nu er jeg lidt nysgerrig…

Det våben du har købt, skulle vel aldrig være i sverige?

For jeg har nemlig snakket med en gut fra göteborg som har sådan en til salg, og han plejede nemlig at være ret fiks til at svare på mails, men har ikke hørt fra ham et par dage nu…

Så jeg er bare nygerrig efter om det er det samme våben vi har været ude efter :)

jens.c.husted
    2 Indlæg

Nej nej, den er købt i Jylland.

Har du særlig kendskab til modellerne?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Tilmeld dig Jægerbrevet

Jægerbrevet er Jægernes Magasins nyhedsbrev, og det giver dig eksklusiv adgang til bl.a.:

✅ Tips, tricks, guides og jagthistorier af jagteksperter

✅ Konkurrencer og rabatkoder til jagtbutikker

✅ Tests af jagtudstyr og jagttøj