Bliv en bedre haglskytte og lær hvordan du træner tørtræning hjemmet med dit haglgevær.

Denne film henvender sig både til nye som erfarne jægere og er en instruktionsfilm, hvor Kristian H. Petersen deler ud af sin viden til en kvindelig nyjæger. Han viser hvordan hun skal tørtræne samt hvilke simple hjælpemidler der kan gøre træningen nemmere og resultat vil blive, at hun vil forbedrede sine skudteknikker og ramme bedre.

Kristian H. Petersen er andet end våbensmed, han er desuden en habil haglskytte, som bl.a. har vundet nordisk kombinationsskydning.

Hun har købt et nyt haglgevær, som er blevet tilpasset hende, da hun bl.a. er linksskytte, og da hun tidligere har skudt med et ”almindeligt” gevær, er en del justering af hendes skydestil nødvendig. Dette gør kun instruktionsfilmen bedre og den går endnu mere i dybden med, hvordan tørtræning og skydeteknikker nemt kan og bør øves derhjemme og resultatet vil hurtig kunne ses på skydebanen.

Som bekendt gør øvelse til mester, og i dette tilfælde vil træning med haglgevær i hjemmet gøre dig til en bedre haglskytte.

Giv os endelig en LIKE, så vi kan fortsætte med at producere gratis jagtfilm, og del gerne filmen med alle dine jagtkammerater.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Og få en e-mail når vi udgiver nye gratis jagtfilm.

* felter påkrævet

Hvilke jagtemner interesserer dig mest?

4 Responses

  1. Simon gramstrup Larsen

    Rigtig fin film! Kan helt sikkert bruges. Lige mht. Papirstricket! Kan man lave noget lignende til en halvautomat?

    Vh. Simon

    Svar
    • Mouritz

      ta en lille magnet, samme brede som skinnen, lim en metal clips på, bøj den lille op i 90 gr, så du kikke igennem den det burde virke
      mvh
      Mouritz

      Svar
  2. allmaster

    ja rigtigt god film… den del med at have begge øjne åbne, er der dog en lille kommentar til. Det er altså kun muligt hvis dit dominerende øje er det samme som du eller skyder… altså hvis du er links skytte, skal dit venstre øje være dominerende… ellers er du nødt til at skifte side hvis du vil have begge øjne åbne… Jeg har altid været naturligt højre skytte men med venstre øjendominans, så har måtte skifte side for at kunne skyde med begge øjne åbne…